15 maart 2011

Winnaar CFY#2 + RAKje !!

Ook deze week zijn weer al onze verwachtingen ver overtroffen !!! We hebben maar liefst 45 prachtige inzendingen !! Wij willen iedereen wederom bedanken voor het meedoen en alle enthousiaste reacties ! Wij vinden het enorm leuk om dit voor jullie te doen !
Ook deze week verloten wij weer de digitale kadobon van Scrapbook Nederland.


En de winnaar van deze week is:





Gefeliciteerd Annemarie !!!! Deze week krijg jij de titel:


en ben jij de winnaar van de cadeaubon !
Neem alsjeblieft contact met ons op, zodat wij de cadeaubon naar jou toe kunnen mailen.

En dan nu de TOP 3 van deze week. Jullie hebben het ons ontzettend moeilijk gemaakt door zoveel prachtige kaarten in te zenden, maar na enig wikken en wegen zijn wij tot de volgende TOP 3 gekomen. In alfabetische volgorde:

Elske



Lenet





Dames van de top 3, jullie mogen als jullie dat leuk vinden,
 deze button laten zien op jullie blog.
En dan tot slot !!!
De teller van het aantal volgers staat inmiddels op 91!!
Hier zijn wij heel trots op en daarom willen wij, zodra de 125e volger zich aangemeldt heeft, een leuk RAK-je verloten onder alle volgers.
Dus wordt volger, als je dat nog niet bent, en maak kans op een leuk prijsje !!

Tot zover !!
Morgen zijn wij terug met een hele bijzondere, nieuwe challenge !!


bedankje

11 opmerkingen:

Marlieke zei

Haha met zoveel inzendingen kan ik me voorstellen dat het lastig voor jullie is! Wel leuk dat het vanaf het begin af aan goed loopt toch?! Annemarie en de top-3 dames gefeliciteerd!

Lenet zei

ooo wauw !! Alweer ??Dank jullie wel!!Annemarie gefeliciteerd!!
Ik ben heeel benieuwd naar de nieuwe challenge..

Lenet zei

oo zit ik hier zo te jubelen vergeet ik Elske en Wilma te feliciteren,Super kaarten meiden!!

Marjan zei

Top 3 dames en de Random Queen natuurlijk ook... van harte!!

Groetjes, Marjan

Anita zei

Annemarie en de top 3 meiden,van Harte Gefeliciteerd.
Ik ben benieuwd naar de volgende sketch.
Groetjes Anita

Annemarie zei

Wat super! Dank jullie wel. De top drie ook gefeliciteerd met jullie prachtige creaties!

anja curvers zei

Annemarie van harte gefeliciteerd en natuurlijk ook Elske, Lenet en Wilma met jullie top 3 nominatie toppie kaartjes hoor.
Dan wil ik het team feliciteren met 45 deelnemers goed hoor. Ben zeer benieuwd naar de nieuwe challenge.

José zei

Dames, alle 4 gefeliciteerd hoor. Het zijn supermooie kaarten!
ben heel benieuwd naar de volgende sketch!
groetjes, Jose

Annemieke zei

Allemaal gefeliciteerd!! Ook ik ben weer erg benieuwd naar de volgende sketch.
Groetjes, Annemieke

elske zei

OOhw wat superleuk dat ik in de top 3 mag staan*hele grote smile* dankjulliewel en Annemarie van harte gefeliciteerd en natuurlijk ook Lenet en Wilma van harte gefeliciteerd!!!!
Op naar de volgende leuke challenge!!!
Hartelijke groetjes Elske

Wilma zei

Oooh wat leuk dat ik in de top drie sta!:))
Annemarie en andere twee top 3ers gefeliciteerd!!