17 mei 2011

Winnaar CFY #11

Dinsdagavond 20.00 uur, de linky is gesloten, tijd voor het verloten van de cadeaubon en het uitkiezen van de top 3! Dat verloten is altijd wel leuk, het uitkiezen van de top 3 lijkt steeds  moeilijker te worden! Wat maken jullie toch allemaal prachtige dingen, wij vinden het zo leuk om te zien hoe jullie de challenges interpreteren en ermee spelen. Echt, we zijn trots op jullie!!
Maar... genoeg gekletst,  tijd voor de cadeaubon van Scrapbook Nederland.

Deze week is onze Queen of Random en daarmee winnaar van de cadeaubon:

Marijke, van harte gefeliciteerd!!!


en dan die moeilijke, maar o zo mooie top 3, in willekeurige volgorde:
 Dames, allemaal van harte gefeliciteerd met jullie eervolle vermelding, deze button mogen jullie met trots laten zien op je blog!
Tot morgen weer!!

bedankje

12 opmerkingen:

Marjan zei

En weer een prachtige top drie! Verschillend van stijl, maar ieder erg mooi!
Marijke, van harte met je bon en de drie dames met hun nominatie!

Boukje zei

Gefeliciteerd met jullie plekje in de top 3! Mooie creaties!
Groetjes Boukje.

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Oeh la la...tra la la...ik ben weer zo blij!!!


;-))

Marijke, Elske en Lianne, ook gefeliciteerd!!

Anoniem zei

Wauww, wat een pracht top 3!!!!
Elske, Hilde en Lianne gefeliciteerd en Marijke veel plezier met de bon.

Groetjes,
Irene

anja curvers zei

Een prachtige top 3 hoor, Elske, Hilde en Lianne van harte gefeliciteerd en Marijke veel plezier met de bon. Op naar de volgende challenge.

Marielle zei

Weer een schitterend top 3 dames, jullie creaties waren prachtig... en marijke gefeliciteerd met je cadeaubon veel plezier ermee
Liefs Marielle

Mazina zei

Gefeliciteerd, dames! Heel grappig: van twee van de drie inzendingen die de top 3 haalden, dacht ik van tevoren al: díé komen in de top 3. Smile.

groeten, Mazina

elske zei

Ohw wauw hartstikke bedankt
zit helemaal blij te zijn
Marijke gefeliciteerd met je bon en Hilde en Lianne jullie ook gefelciiteerd met jullie top3
Ook Superbedankt allemaal voor ook de leuke en lieve berichtjes op mn blog zodra ik weer beetje rust in huis heb dan ga ik ook proberen meer te reageren overal op want er zijn zulke mooie dingen gemaakt
Helemaal super en een superleuk blog vind ik dit
En ga gauw kijken wat jullie voor aankomende week in petto hebben
groetjes Elske

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

LEUK;-) Ik ga weer lekker aan de slag met de nieuwe challenge.. Zullen wel veel foto's van Yenthe worden aangezien ik haar album braaf moet bij houden.. Andere dames ook gefeliciteerd met jullie nominatie.. Marijke veel plezier met de bon..

Marijke zei

Wooow, haal net mijn email binnen en daar zit een digibon bij van CFY bij......huh.....even vlug kijken......verhip ik heb de cadeaubon gewonnen!! Leuk!! Elske,Lianne en Hilde gefeliciteerd met jullie plaats in de top 3!! Ik ga eens kijken of ik iets kan maken met voor volgende uitdaging.
Groetjes, Marijke

Wilma zei

Prachtige top DRIE. Dames van harte gefeliciteerd!
Marijke veel plezier met het uitgeven van je prijs!!

Cornelie zei

Ik loop geloof ik heel erg achter, en zie nu pas de uitslag,ahum. Dames winnaressen, gefeliciteerd!!!
Groetjes Cornelie