1 oktober 2011

World Card Making Day !!

Vandaag, zaterdag 1 oktober is het:
World Card Making Day !!
Ook wij van Challenges for You willen hier op een leuke manier aandacht aanbesteden.
En daarom hebben wij het volgende voor jullie bedacht.

Monique en Berdien hebben allebei een prachtige kaarten-schets gemaakt.
Kies één van deze schetsen uit en maak er een mooie kaart mee. Uiteraard mag je ook allebei de schetsen uitwerken.

Schets WCMD - 1
Schets WCMD-2
Onder alle deelnemers verloten wij dit prachtige RAKje.
Zijn het geen lieve kleurtjes ?? :-)


Als je allebei de schetsen uitwerkt, doet jouw naam twee keer mee in de verloting. (Twee kaarten met dezelfde schets telt slechts één keer mee).
Zorg ervoor dat als je allebei de schetsen gemaakt hebt, je ze als een apart bericht op je blog zet, dus twee keer een linkje plaatst onderaan in dit bericht. Zo gaat je naam automatisch twee keer mee in de Random-Reader.

En natuurlijk hebben wij als design-team een aantal voorbeelden gemaakt om jullie alvast wat inspiratie te geven.
















Jullie kunnen je kaarten insturen tot maandag 3 oktober 15.00 uur !!
Maandagavond zullen wij dan direct de winnaar van het RAKje bekend maken.





bedankje

8 opmerkingen:

Cornelie zei

Erg leuk allemaal, zal zien. de voorbeelden zetten wel aan tot.... heel mooi weer allemaal hoor!!
Groetjes cornelie

Mazina zei

Super idee! Ik doe zeker mee. En de voorbeelden zijn weer zooooo inspirerend!

Marielle zei

ik heb allebei de sketches uitgewerkt dus twee kaarten gemaakt, maar je kunt niet twee keer je blog linken dus kan er nu maar een plaatsen hoe los ik dit op.

Samantha zei

Super sketches! ik heb ze bijna gemaakt! De tweede kaart, tenminste de link ervan post in hier: http://samscrapsels.blogspot.com/2011/10/world-card-making-day-2011.html

liefs,
samantha

Jann-will zei

oh dames dat zou vervelend zijn, we gaan het even uitzoeken!!

Wilma

Wilma zei

Wat een leuk idee, prachtige schetsen en wat jullie er van gemaakt hebben is weer schitterend!!!

Judith zei

Op het nippertje ook een inzending van mij.
Jullie hebben prachtige voorbeeldkaarten gemaakt!

Groetjes, Judith

Colien zei

Wat een leuke challenge, ik ben 'meteen' aan de slag gegaan. Door onze wateroverlast gisteren lukte het me niet om ze eerder te posten, maar heb zojuist beide kaartjes geplaatst. Heb er 2 blogberichten van gemaakt op mijn blog, zodoende kon ik ze allebei in het mapje zetten.
grtz.Colien