19 november 2011

CFY kerstkaartenweekend 2011!!

Het is zover, dit weekend is het
CFY-KERSTKAARTENWEEKEND 2011!

Omdat het kaartenweekend n.a.v. World Card Making Day zo'n succes was leek het ons leuk om nog eens zo'n weekend te organiseren.
We weten dat de meesten van jullie zelf kerstkaarten maken en om iedereen nog even een extra zetje te geven voor de laatste kaartjes (of juist om nu eindelijk eens te beginnen aan de kerstkaarten!)  hebben we dit weekend voor jullie 3 schetsen.
Wilma, Berdien en Monique maakten een schets en wij dagen jullie uit om met één van deze schetsen aan de slag te gaan en een kerstkaart te maken! Uiteraard mag je ook alle drie de schetsen maken en insturen, zolang het maar kerstkaarten zijn én elke schets mag maar één keer meedoen! Maak voor elke schets een aparte blogpost zodat je de kaarten ook apart kunt plaatsen in onze Linky.

Dit zijn de schetsen:




Een aantal leden van het Designteam heeft ook flink z'n best gedaan en van een aantal schetsen kerstkaarten gemaakt, hier zijn onze voorbeelden ter inspiratie:
















Yvonne




Joyce




Nu zijn jullie aan de beurt!
Je mag je kaarten plaatsen tot maandag 15.oo uur, daarna zullen we een leuke RAK verloten onder alle inzendingen!




bedankje

21 opmerkingen:

Sanne zei

Oeh, wat een leuk idee en wat een geweldige sketches! Helaas heb ik een druk weekend voor de boeg, dus ik ben bang dat ik niet voor maandag mee kan doen. Balen zeg! Maar ik ga de sketches wel onthouden hoor. Ik ga er van de week misschien toch nog mee aan de slag! Ze zijn te leuk om te laten liggen hoor! Dames, wat een fantastische voorbeelden hebben jullie weer gemaakt!

Liefs Sanne

Leoni BG zei

Dames wat een leuke uitdaging! Ik ga hem zeker aan. Van kerstkaarten kun je er nooit genoeg hebben. Veel plezier op de sbn marathon! Ik zie jullie hopelijk snel weer. Liefs Leoni

Cornelie zei

Superleuk bedacht en echt geweldige schetsen! Zou graag meedoen, maar ik vrees dat me dat niet gaat lukken, nou ja wie weet één, maar ik vind ze allemaal zo mooi! Ik zie wel!!
Succes in ieder geval!
Groetjes Cornelie

anja curvers zei

Wow wat een gaaf idee ik heb ze uitgeprint hoop dat het me gaat lukken en wat een geweldige voorbeelden hebben jullie weer gemaakt.

Nadine zei

Dit is een gaaf idee! En precies op het juiste moment! Ga er vanmiddag mee aan de slag!

Wilma zei

Wat leuk!!!!!! En jullie uitwerkingen zijn werkelijk prachtig!!

danielle zei

Geweldig leuk idee en mooi schetsen en uitwerkingen, ik ga mijn best doen van het weekend, heb er zin in en evt kans maken op prijs is ook mooi mee genomen, erg spannend om zo uitgedaagd te worden.

Groetjes, Danielle

Mazina zei

Vandaag heb ik geen tijd, maar morgen ga ik beslist aan de slag. Heel leuke challenge!

groeten, Mazina

Marijke zei

Leuk idee dames, gave schetsen en prachtige uitwerkingen ervan. Ga het proberen om mee te doen. maar of het lukt? beetje druk weekend.
Groetjes, Marijke en Chantal

Jolanda Cuper zei

Wow schitterend lijkt me zo gaaf om mee te doen, ik wil ze allemaal wel maken maar denk niet dat mij dat lukt!
Dames van het DT jullie super creaties zijn echt geweldig!
Groetjes Jolanda.

Wilma zei

Nou voor iemand die deze week nog zei: ik doe geen kersktaarten maar...ben ik toch behoorlijk actief dankzij jullie. Bijna TWEE kaarten af:-))

Margot zei

dit is een blogpost barstensvol inspiratie! mijn complimenten meiden!

Vera zei

Echt een leuk idee, en wat een mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt, echt fantastisch!!

Irene zei

Een dikke pluim voor jullie!!!
Wat hebben jullie iets leuks bedacht voor dit weekend, echt super. Wij hebben de hele dag feestjes gehad en nu zie ik deze prachtige schetsen en dito uitwerkingen, ben helemaal enthousiast!!! Hopelijk kan ik er morgen naast challenge 34 toch 1 maken en ik sla ze soieso op!
Heel erg bedankt voor al jullie werk waar wij lekker van kunnen genieten:)

Lieve groetjes,
Irene

Ellen zei

Geweldige schetsen dames, ik heb inmiddels mijn kerstkaartencollectie uitgebreid met 5 kaarten en de middag is nog niet voorbij!!!
Prachtige voorbeelden hebben jullie trouwens gemaakt, bedankt voor de inspiratie!
Groetjes Ellen

Mieke zei

Ik ben net via via op dit blog gekomen. Wat leuk! Jammer dat ik geen kaart meer kan indienen, maar ik word in elk geval volger, dan kan ik een volgende keer misschien wel meedoen :)
Veel succes aan de deelnemers!
Groetjes, Mieke xx

Carla D zei

Jammer dat ik hier nu pas kom.... Had graag mee willen doen. Heb wel kerstkaartjes gemaakt, maar zonder deze sketches... Dus de volgende keer beter opletten ;o)Ik ga toch nog effe wat proberen... maar ik beloof niks.

Groetjes Carla

Irma zei

ohhh wat een prachtige kaarten heeft iedereen gemaakt:-))

Jann-will zei

Ik sluit me aan bij Irma, ik heb ze net allemaal bekeken, jee wat een werk en een positieve reacties! Leuk hoor, bedankt!

groetjes Wilma

Colien zei

Geweldige challenge en superleuke sketches!
grtz.Colien

Noami zei

ups ben ik te laat:(