3 augustus 2011

CFY# 21

Woensdag, tijd voor een nieuwe challenge!  Deze week heeft Marjan een kaartenschets gemaakt:

Zoals we van Marjan gewend zijn een prachtige schets, het kan niet anders dat daar ook prachtige kaarten van gaan komen! We dagen jullie weer van harte uit om aan de slag te gaan met deze schets!

De leden van het Designteam (die niet op vakantie zijn) hebben ook weer prachtige kaarten gemaakt. (wellicht dat er in de komende week nog een paar kaarten aan deze rij worden toegevoegd, hou het in de gaten!)











Yvonne




onze gastdesigner Anja:



Ook voor deze challenge hebben jullie weer twee weken de tijd, uiterlijk 16 augustus 20.00 zien we jullie creaties tegemoet! Heel veel plezier weer!







bedankje

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Ohhh, Marjan wat een onwijs leuke schets heb je gemaakt. Morgen heb ik lekker de tijd om er mee aan de slag te gaan, kan haast niet wachten!!!
Designteam, wat een super leuke kaartjes hebben jullie gemaakt.

Groetjes,
Irene

Cornelie zei

Wat een mooie schets!!!! en de voorbeelden vind ik ook weer TOP!
Leuk ga weer proberen mee te doen!
Groetjes Cornelie

Brendaxx zei

Oh wat weer een ontzettend leuke sketch!! En DT, wat weer een prachtige kaartjes hebben jullie ermee gemaakt! Super! Ik hoop ook weer mee te doen :)

Joyce Ebben zei

Marjan wat een leuke schets heb je toch gemaakt! Dames de voorbeelden zijn weer stuk voor stuk prachtig, dus inspiratie genoeg denk ik! Groetjes Joyce

Nadine zei

Mijn kaart bleek al klaar te zijn voordat de sketch online kwam! Wat toevallig dat Jolanda Cuper me daar op wees! Ik heb er dan wel geen tekst op staan, maar ik waag toch een poging! Jullie kaarten zijn stuk voor stuk erg mooi!

danielle zei

Erg leuke sketch, ben gelijk mee aan de slag gegaan en heb nu kaartje geplaatst.

Groetjes, Danielle

Splashes of Pink and Mint zei

Het zijn stuk voor stuk weer prachtige uitwerkingen allemaal! Ik heb voor mezelf een soort van zomerstop ingelast wat bestreft de challenges want er zijn op dit moment een aantal dingen die prioriteit hebben, maar na de vakantie hoop ik weer volop mee te draaien (wij hebben er hier nu net 2 weken op zitten), want de uitdagingen zijn elke keer weer super!!!

hennie zei

Hoi dames wat heb ik genoten van deze challenge. Het was echt een prachtige sketch om mee te werken, mijn complimenten daarvoor.
Vanmorgen heb ik mijn uitwerking van de sketch gelinkt aan julie blog.
Ik hoop dat ik het goed gedaan heb, ik zie nu een rood kruisje staan bij mijn fotootje.
Hartelijke groeten en ik ben benieuwd naar jullie reacties, hennie.

Nellie zei

Wat een leuke sketch en wat een prachtige uitwerkingen hebben jullie, dames DT-Teamleden er weer van gemaakt. Mijn complimenten!! Bedankt hiervoor.

Groetjes, Nellie

Brendaxx zei

Weer een superleuke sketch! Heb net mijn kaartje erbij gezet. Dames van het DT, prachtige kaartjes allemaal!

Cornelie zei

Wat een heerlijke sketch om mee te werken! De voorbeelden vond ik ook prachtig!
Mijn bijdrage staat er inmiddels ook tussen!
Groetjes Cornelie

Colien zei

Leuke sketch weer, hoor! En de voorbeelden zijn weer zo divers, leuk!
grtz.Colien.

redscrap zei

Ik vind de sketch gewldig, heb op de valreep toch maar geprobeerd om mee te doen,
het zijn zulke prachtige creaties die ertussen staan, het scrapgehalte is hier heeel hoog!
Ik heb mijn creatie er inmiddels tussen gezet, maar hij is nog niet zichtbaar, ra ra???
groetjes mina

Creahuijs zei

Wat een leuke sketch!
Heb voor het eerst meegedaan hoop dat ik het goed gedaan heb.